7 Ekim 2012 Pazar

Prometheus - 2012

Öncelikle serinin diğer filmlerini izlememiş olanlar veya bir hatırlatmaya ihtiyacı olanlar için bu linkteki bağlantı gerçekten çok iyi iş görür...



Ben o kadar ayrıntılı bir yazı yada karşılaştırma yapmak niyetinde değilim çünkü...Zaten söylenebilecek her şey linkteki yazıda gayet güzel olarak yazılmış...



Bu film için sinemaya gitmeye gerek duymadım açıkçası ama beklediğimden iyi çıktı...özellikle görseline hayran kalmamak elde değil gerçekten...Ve devamının gelecek olması da çok güzel bir haber zira böyle bırakırlarsa isyan çıkar...

Öncelikler bu resimdeki gayet yakışıklı abimizin bu yaratığa nam-ı diğer Mühendis'e dönüşmesi baya etkileyici...








 Android David karakterini programcısına sadık kalmak amacıyla yaptığı çalışmalar dışında çok sevdim...Adamın her sözü tabiri caizse '' olay '' niteliğindeydi...
dedim ya görsel çok güzeldi diye cidden seriyi sevmeyenler bile sırf görsel zenginlik için izlemeli...
hele o ''köpek'' denilen keşif toplarının hastası oldum resmen...






Başroldeki hatuna ısınamadım ben... Filmin sonunda bir o kaldı ama karakteri çok gıcıktı...
gerçi o sezeryan sahnesindeki tavrı gerçekten taktire şayandı...İş kendi canını kurtarmak olunca aklı ne kadar da iyi çalışıyormuş meğer...Ama her şey o ve sevgilisinin aptal merakı yüzünden oldu...
Merek iyidir ve bir bilim insanında olması gereken en temel özelliktir ama atılan adımlara da dikkat etmek gerek hani...
Hatun yüzünden neredeyse dünya yok olacaktı be...







 Son olarak değinmek istediğim şey ise filmin başında yapılan ''bizi onlar yarattı/tasarladı'' sözcüğünün düzeltilmesi oldu... (haşa)
Bulunan uzaylının DNA sıyla insan DNA sı eşlenince yaratıcının o olmadığının altı çizildi...
Neyse ki...





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder