6 Kasım 2012 Salı

The Walking Dead - 3. Sezon 4. bölüm

Ya sezon yeni başlamışken yapılır mı ama bu...Tam da finale yakışacak bölümdü...
Şu an ağladığıma inanamıyorum...Son partı iki kez izledim, gözyaşları içinde...

Dağılın ulan spoiler veriyorum işte...Zaten sinir, stres yaptım...
Yarın sınavım var ben oturmuş dizi izleyip bir de üstüne bölüm yazısı yazıyorum...Kınadım şu an kendimi...







Bu adamı sevdim aslında ben...Özü sözü bir birine benziyor ama öbürüne pek güvenemedim...Garip biri sanki...
Esmer hatunu ise katana kullanmadaki yeteneği ve sürekli tetikte duruşu yüzünden zaten çok seviyorum...Ama o kadar da değil akıllı da...Bir şey değil de başına iş alacak...





Hani 3. bölümün sonunda görmüştük ya Vali !! kafa koleksiyonu yapıyordu...Ne pislik herif çıktı ya...
Gönderme mi yaptılar acaba ''başımızdakilerin hepsi böyle '' falan diye ?




T ye çok yazık oldu ya...Çok iyiydi...T.T
Carol'u da kaybettiler, gerçi öldüğünü düşünüyorlar ama bence ölmedi...yani bir bölüme 2 ölüm yeter...




Ne kadar geri zekalı bir herifmiş bu...Hayır madem hayatta kalmayı becerdin o kadar aylak arasında git kaç, ne bileyim kurtul işte bir şekilde...Beyinsiz bunların temizleyip çeki düzen verdiği hapishaneyi aylakların yuvası haline getirdi...Hayır hadi diyelim grup öldü ve sadece sen ve arkadaşların kaldınız nasıl hayatta kalmayı planlıyordun acaba...Arkadaşların daha doğru düzgün zombi bile öldüremiyorlar...












Ve bölümün hatta belki de sezonun can alıcı sahneleri...
Yorum yapmak istemiyorum, sözü size bırakıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder