5 Mart 2013 Salı

Chilling Romance - 2011

Filmi izleyeli bir ayı geçti ama ben aldığım capsleri bile yeni düzenlerim...Rabbim kimseyi "Tembellik" ile sınamasın...
Çok zor cidden... :D



Yazımı, alt katımızdaki ........................................ herifin matkap sesleri ve fonda sinirlerime hakim olmamı sağlayan Nina Simono - Feeling Good şarkısı eşliğinde yazıyorum...Yani istediğim gibi bir yazı olmayacak maalesef ama hazır dersi ekmiş ve devamsızlığı zorlamışken aradan çıkartayım istedim...



Son Ye Jin yani namı diğer Yeo-ri bir sebepten ötürü hayaletleri görebilen bir kızdır...ve hayatının büyük bir kısmını insanlardan kaçarak ve saklanarak geçirir...Ailesinden bile....



Ta ki bir gün bir sihirbaz (Lee min-ki) kızımızdaki yeteneği keşfedene kadar...


Birlikte çok güzel bir gösteri hazırlayıp şöhretlerine şöhret katıp zirveye yerleşirler...Ama bu durum Yeo-ri için pek de bir şey ifade etmemektedir..O hala perde arkasındaki kişidir...Sahnede işini halledip ortadan kaybolur her seferinde...Ama patronunun bu duruma bir anlam verememesi ve onun asosyalliğini gidermeyi istemesi üzerine işler karışır...





Bundan sonra film romantik komediye dönüşür...





Ama hayaletlerin filme kattığı gerilimi de es geçmemek lazım zira ben bile malum sahnede ürktüm...

Şimdi sıra sizde, filmi izleyin ve malum sahneyi bulun... :))

iyi seyirler.....



-spoiler-








4 yorum:

  1. Ben izleyeli baya zaman oluyo sahneleri sen anlatınca hatırladım :) Filmi çok begenmiştim özelikle çocuğun hem korkup hemde kıza yaklaşmaya çalışma çabaları çok hoşuma gitmişti :) Bilmiyorum neden ama ben bu çocugun filimlerini dizilerini izlerken çok eğleniyorum Quick diye bir filmi vardı orda bayılmıştım zaten kendisine neyse ben yine dağıtım toparlarsak gerçekten güzel filimdi tavsiye ederim :)

    Buarada o malum sahne derken hangisiydi o ben biraz tırsak biri oldugum için bi kaç yerde ürkmüştüm bi özel msj at merak ettim sahneyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ö.m.nız hemen geliyor efem... ;)

      bu arada ben bu çocuğu bir tek Dal Ja da izledim ama o bile sevmeme yetti :P

      Sil
  2. ben bu kızı seviyorum ya tipi falan hoşuma gidiyor personal taste'de izlemiştim.Güzel bir yazı olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim *-*
      Son Ye Jİn cidden çok hoş bir bayan, ben de pek çok dizi-filmini izledim hepsinde de oldukça başarılıydı...

      Sil